شناسهٔ خبر: 158499 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

برگزاری تور دوچرخه سواری دور خوزستان برای کارکنان وزارت راه و شهرسازی

ببینید| تور دوچرخه سواری دور خوزستان ویژه کارکنان وزارت راه و شهرسازی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تور دوچرخه سواری 300 کیلومتری دور خوزستان ویژه کارکنان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)؛ ابوذر رضایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: در اجرای تقویم ورزشی سال ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی، برنامه تور دوچرخه سواری استان خوزستان، با مسافت تقریبی ۳۰۰ کیلومتر بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از سه شنبه ۲۴ بهمن از شهرستان اندیمشک آغاز و در جمعه ۲۷ بهمن سال‌جاری در اهواز پایان یافت.

وی افزود: تیم دوچرخه سواری وزارت راه و شهرسازی با عبور از شهرهای اندیمشک-دزفول- شوشتر- رامهرمز-رامشیر- ماهشهر- بندر امام خمینی- ماهشهر-آبادان به اهواز رسید .

رضایی ادامه داد: در این برنامه ورزشی پرسنل منتخب ادارات کل«راه وشهرسازی» و «راهداری و حمل و نقل جاده ای» استانهای خراسان رضوی، لرستان، فارس- ستاد وزارت متبوع (تهران)، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرحضور داشتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: این تور 5 روزه به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان و با مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل استان خوزستان با مدیریت اداره کل خدمات پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی و به سرپرستی آقای جمشید محمدی برگزار گردید.

او اضافه کرد: در روز پایانیو با استقرار شرایط جوی نامساعد(بارش باران و وزیدن باد شدید) برای جلوگیری از آسیب دیدگی از مسافت تعیین شده کاسته شد .