شناسهٔ خبر: 158502 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی به ۱۲۰۰درخواست مردمی در پرتال سامد استان اردبیل

پاسخگویی به یکهزار و 200 درخواست مردمی در پرتال سامد رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی راه و شهرسازی استان اردبیل از پاسخگویی به ۱۲۰۰ نامه و درخواست مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از استان اردبیل، سهراب رحیمی رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی راه و شهرسازی استان اردبیل در تشریح عملکرد شاخص اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد در ۹۲۲ روز خدمت ماندگار از ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم گفت: کارشناسان ارزیابی عملکرد در میز خدمت اداره کل به دو هزار درخواست مردمی و مراجعه کنندگان رسیدگی و به تماس تلفنی ۱۷۳۰ نفر پاسخ داده‌اند.

وی گفت: در این مدت تعداد ۹۰ جلسه شورای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب و پایگاه مقاومت بسیج و تعداد ۴۰ جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت برگزار شده‌است.

رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در ارزیابی‌های ستاد صیانت از حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی رتبه نخست را در چهار سال متوالی کسب کرده است.

وی گفت: کسب رتبه برتر در پاسخ‌گویی به نامه‌های مردمی و حضور در سامانه سامد و همچنین کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد ستاد اقامه نماز در بین دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر دستاورد ما در اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی است.

رحیمی اظهار کرد: مردم عزیز با مراجعه حضوری و همچنین با استفاده از شماره تلفن ۱۱۱ می‌توانند با کارشناسان ما در اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی راه و شهرسازی استان اردبیل در ارتباط باشند.

وی گفت: تعداد ۱۵۰ مورد بازرسی دوره‌ای به‌صورت محسوس و نامحسوس از ادارات و واحدهای تابعه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و کارگزاری‌های حوزه ساخت مسکن انجام شده‌است.

رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: تشکیل جلسات کارگروه سلامت اداری و استقرار نظام ارزیابی عملکرد و ثبت مستندات در شاخص‌های عمومی عملکرد به تعداد ۳۶ مورد و ارزشیابی عملکرد کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به تعداد ۶۰۰ نفر در طول سال از دیگر اقدامات است.