شناسهٔ خبر: 158528 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از واحدهای دانش‌بنیان خراسان رضوی

بازدید رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حاشیه هفتمین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان از واحدهای دانش بنیان خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محمدمهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات در حاشیه افتتاح "هفتمین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان" و با هدف حمایت علمی و پژوهشی از واحدهای دانش‌بنیان استان خراسان‌رضوی شامل ٢ واحد قیرسازی و یک واحد تولیدکننده کنتورهای هوشمند آب بازدید کرد.

حیدری ضمن بازدید فنی از خطوط تولید، آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و امکانات و تجهیزات فنی واحدهای دانش‌بنیان در استان خراسان‌رضوی، بر استمرار سطح کیفیت و ارتقای تولیدات این واحدها در کشور تأکید کرد.

وی با اشاره به مسئولیت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای حمایت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ساختمان، مسکن همچنین حمل‌ونقل و ابنیه فنی، وجود تولیدکنندگان مبرز با رویکرد دانش‌بنیان برای تولید انواع مختلف محصولات موردنیاز پروژه‌های متنوع عمرانی و ساخت‌وساز در شرایط اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور را، بسیار مهم و راهگشا دانست و آمادگی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را در جهت رفع نیازهای علمی و پژوهشی و هم‌اندیشی در راستای ارتقای بیش از پیش محصولات گوناگون آنان را اعلام‌کرد.

حیدری افزود: کیفیت تولیدات دارای گواهینامه و تأییدیه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در بخش‌های مختلف و متنوع مطلوب است به‌طوری که با کالاهای مشابه خارجی قابل رقابت بوده و بعضاً بالاتر نیز است.

وی محصولات دانش‌بنیان تولیدکنندگان مبرز استان خراسان‌رضوی را طبق استانداردهای بین‌المللی ارزیابی کرد.