شناسهٔ خبر: 158565 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد؛

️انجام ۷۵۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

سید شهرام کهریزی مدیرکل کرمانشاه سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۷۵۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)،سید شهرام کهریزی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع بالغ بر ۵۰ ساعت بارش برف در محورهای استان داشتیم، اظهار کرد: در این مدت ۷۵۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان کرمانشاه انجام شده است.

وی افزود: هم اکنون هیچ محوری اعم از روستایی، فرعی ‌و اصلی در سطح استان کرمانشاه مسدود نیست.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام شش مورد ریزش‌برداری نیز در محورهای مواصلاتی کرمانشاه خبر داد و تاکید کرد: برای تسهیل تردد بالغ بر ۶۰۰ تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی کرمانشاه مصرف شده است.

وی ادامه داد: عمده بارش برف را ‌در محورهای مواصلاتی شهرستان سنقر و کلیایی و منطقه اورامانات داشتیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عملیات برف‌روبی توسط ۵۷ دستگاه ماشین‌آلات ‌و ۹۲ نیرو راهدار انجام شده است.

سید شهرام کهریزی در پایان افزود: کابران جاده ای قبل از آغاز سفر می توانند با شماره گیری ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ ها از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.