شناسهٔ خبر: 158583 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید استاندار خوزستان از کارگاه محل ساخت پل ثابت عنافچه باوی

ببینید| بازدید استاندار خوزستان از کارگاه محل ساخت پل ثابت عنافچه باوی علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان از کارگاه محل ساخت پل ثابت عنافچه شهرستان باوی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)؛ علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان به همراه جمعی از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از کارگاه محل ساخت پل ثابت عنافچه شهرستان باوی بازدید کرد.

رحمان بهرامی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، در خصوص آخرین وضعیت ساخت پل عنافچه اظهار کرد: عملیات ساخت پل عنافچه که برای تردد اهالی این دهستان از ملاثانی به سمت عنافچه است پیشرف خوبی دارد.

وی افزود: براساس آنچه در برنامه‌ریزی‌ها آمده طول کل پل ۴۲۶ متر و عرض آن ۱۲ متر است که باید نصب و به تکمیل آن اقدام شود.

بهرامی افزود: با سازه تیر فلزی صندوقه‌ای و دال بتنی، ساخته خواهد شد و حجم کل بتن‌ریزی آن، بالغ‌بر هفت هزار و ۹۷۳ مترمکعب خواهد بود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان  اضافه کرد: با احداث این پل راه دسترسی و تردد ایمن ۳۰ روستا و حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت این منطقه فراهم می‌شود.

با توجه به اهمیت این پل در اتصال دهستان عنافچه به ملاثانی (مرکز شهرستان باوی) ساخت این پل در مصوبات سفر ریاست جمهوری به خوزستان گنجانده شده است.

در حال حاضر تردد مردم این دهستان از طریق پل شناور انجام می‌شود.