شناسهٔ خبر: 158625 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی احداث ۵۰۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان استان خراسان شمالی

آغاز عملیات اجرایی احداث ۵۰۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان استان خراسان شمالی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از آغاز عملیات اجرایی احداث ۵۰۰ واحد مسکونی در فاز اول برای دانشگاهیان دانشگاه های استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، در این مراسم که با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران و روسای دانشگاه‌ها برگزار شد، سیدعلی میرکریمی گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث ۵۰۰ واحد مسکونی دانشگاهیان استان صبح امروز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای تفاهم‌نامه میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری با هدف احداث مسکن نخبگان، اعضای هیأت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌ها در سطح کشور،عملیات اجرایی ساخت  ۵۹ هزار و ۵۰۰ واحد همزمان با چهاردهمین جلسه شورای عالی مسکن کشور به دستور رئیس جمهوری آغاز شد که سهم استان خراسان شمالی در فاز اول ۵۰۰ واحد است.

میرکریمی افزود: در کل برای مسکن نخبگان، اعضای هیأت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌ها در استان هزار قطعه در نظر گرفته شده است که از این تعداد در فاز اول ۵۰۰ قطعه انجام خواهد شد.

این مراسم  در خراسان‌ شمالی بصورت ارتباط ویدئو کنفرانسی و بطور همزمان با سراسر کشور در دانشگاه بجنورد برگزار شد.