شناسهٔ خبر: 15864 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های راه و شهرسازی ملکان در آذربایجان‌شرقی

بازدید معاون راه روستایی معاون وزیر راه و شهرسازی با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی و همچنین نعمت چاردولی و افخمی, نمایندگان  مردم ایلام و ملکان در مجلس از پروژه‌های راه و شهرسازی ملکان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی ،  سیدحسین میرشفیع معاون وزیر راه و شهرسازی با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی و همچنین نعمت چاردولی و افخمی, نمایندگان مردم ایلام و ملکان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های راه و شهرسازی ملکان بازدید کردند.

بنابراین گزارش, میرشفیع ضمن بازدید از پروژه در حال احداث لیلان – ملکان گفت: با احداث بموقع این پروژه فاصله لیلان به ملکان کاهش یافته و همچنین مسیر استاندارد و مطمئنی برای اهالی خواهد بود.

توحید اخلاقی, مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز ضمن ارائه گزارش در مورد پروژه‌های راهسازی این شهرستان افزود: این پروژه به طول ۳/۸ کیلومتر دارای پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی است که از کیلومتر ۰۰+۰ الی۵۰۰+۶ و از کیلومتر ۱۰۰+۷ الی ۳۰۰+۸ تا لایه دوم زیر اساس اجرا شده و اجرای یک لایه اساس باقیمانده که منتظر تامین اعتبار هستیم.

اخلاقی ادامه داد: در صورت تامین به موقع اعتبار مربوطه این پروژه در موعدد مقرر زیر عبور خواهد رفت.

در ضمن مدیرکل دفتر فنی استانداری نیز این هیات را همراهی کرد. 

نظر شما