شناسهٔ خبر: 158702 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور امور ایثارگران مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

پرونده تخصصی ایثارگری در راه و شهرسازی اردبیل تشکیل می شود

پرونده تخصصی ایثارگری در راه و شهرسازی اردبیل تشکیل می شود مشاورهماهنگی امور ایثارگران مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تشکیل پرونده تخصصی برای حمایت از ایثارگران شاغل و فرزندان معظم شهدا در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، سید کاظم عطایی مشاور هماهنگی امور ایثارگران راه و شهرسازی استان اردبیل در مراسم تجلیل و قدردانی از فرزندان معظم شهداء و جانبازان شاغل که با حضور مدیر کل، معاونین و جمعی از ایثارگران شاغل در سالن جلسه شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری جانبازان، ایثارگران، فرزندان و خانواده های معظم شهداء چشم و چراغ جامعه ما بوده و خدمت بی منت به آنان را وظیفه می دانیم.

وی گفت: با تدبر درحدیث قدسی از پیامبر اکرم (ص) خداوند متعال خود تکفل و سرپرستی فرزندان و بازماندگان شهداء را بر عهده گرفته است و کسی که خداوند منان ولی و سرپرست او باشد در فیض عظیم قرار دارد.

مشاور هماهنگی امور ایثارگران راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان خدمت رسانی به جامعه عزیز ایثارگران ، فرزندان و خانواده معظم شهداء را در اولویت برنامه ها قرار داده ایم.

عطایی افزود: اعیاد ماه مبارک شعبان و بویزه سالروز تولد فخر اسلام حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز فرصت خوبی برای تجلیل از حماسه سازان افتخار آفرین دوران دفاع مقدس و خانواده های معظم شهداء است.

مشاور مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه از تشکیل پرونده تخصصی ایثارگری برای حمایت از کارکنان ایثارگر و فرزندان معظم شهداء خبر داد و افزود: اجرای نشست های گفتگو محور با جانبازان و فرزندان شهدای شاغل، پیگیری ارتقاء سطح معیشت آنان و تبیین قانون جامع ایثارگران از برنامه های امور ایثارگران در سالجاری خواهد بود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با حضور مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و منابع با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاشهای ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدای شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تجلیل و قدردانی به عمل آمد.