شناسهٔ خبر: 158780 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی روند اجرایی پروژه‌های راهسازی آذربایجان‌غربی

راه معاون مهندسی وساخت اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: مشکلات و مسایل اجرای پنج پروژه مهم راهسازی در کمیته فنی این اداره کل مطرح و روند اجرای این پروژه‌های راهسازی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، شهرام فتحی در جلسه کمیته فنی طرح‌های راه‌سازی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: بررسی تعیین تکلیف پروژه ارومیه اشنویه، بررسی تغییر جنس و خط پروژه قطعه ۲-ب محور ارومیه-مهاباد-میاندوآب، بررسی تغییر مقادیر خوی-حمزیان و بررسی ریزش برداری مهاباد سردشت از جمله پروژه‌های مطرح‌شده در این جلسه بود.

وی ادامه‌داد: در این جلسه مشکلات و مسائل فنی پروژه‌های مذکور بررسی و تصمیمات لازم در راستای اجرای سریع‌تر طرح‌های راه‌سازی گرفته شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: این جلسه با حضور کارشناسان؛ پیمانکاران و ناظران پروژه‌ای مطرح‌شده مورد رصد دقیق قرار گفتند و مسائل مطرح‌شده مورد ارزیابی قرار گرفتند.

فتحی بیان کرد: شناسایی و رفع موانع طرح‌های راه‌سازی در راستای اجرای هر چه سریع‌تر این طرح‌ها و بهره‌برداری از آنها با جدیت دنبال می‌شود.

وی تأکید کرد: در این جلسه مقرر شد تا با رفع مسائل مطرح‌شده، پیمانکار طرح را طبق برنامه زمان‌بندی اجرا و به مرحله بهره‌برداری برساند.