شناسهٔ خبر: 158788 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری تویسرکان عنوان کرد؛

برفروبی بیش از ۱۱ هزار کیلومتر باند محور در شهرستان تویسرکان

حمید عبدالملکی  "پژوهشگر برتر" سال 1401 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تویسرکان از انجام عملیات برفروبی و نمک‌پاشی راهداران در بیش از ۱۱ هزار کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی شهرستان تویسرکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان حمید ملک نیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تویسرکان با اشاره به بارش نزولات آسمانی در بهمن ماه گفت: از روز پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه تاکنون افزون بر ۱۱ هزار کیلومتر باند برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح راه‌های شهرستان تویسرکان انجام شده است و بنا بر آمار سازمان هواشناسی، شهرستان تویسرکان با بارش ۲۵۵ میلی‌متر در سال زارعی جدید نسبت به میانگین بلند مدت خود رشد چشمگیری داشته که سهم بیشتر آن در بهمن ماه به‌صورت برف بوده است.

وی ادامه‌داد: از همین رو راهداری تویسرکان با بهره گیری از ۱۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین با به‌کارگیری ۲۸ نفر نیروی راهداری نسبت به خدمت رسانی به هم‌وطنان عزیز در طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۲ اقدام نموده‌است.

ملک نیا افزود: با پشتیبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان امسال ۴ دستگاه برفروب و گریدر بازسازی و به ناوگان شهرستان افزوده شد که نقش به سزایی در تسهیل خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای داشته است.

این مقام مسئول در پایان گفت: از روز جمعه ۲۷ بهمن ماه تاکنون افزون بر ۲۰۰ راه روستایی بازگشایی شد و بارش برف به‌صورت پراکنده همچنان در گردنه‌های شهرستان تویسرکان ادامه دارد.