شناسهٔ خبر: 158791 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین ۱۸ دستگاه اتوبوس برای اعزام کاروان دانشجویی راهیان نور از خراسان شمالی

راهیان نور معاون حمل و نقل  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی از تامین ۱۸ دستگاه اتوبوس برای اعزام کاروان دانشجویی راهیان نور از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌شمالی)، سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در جلسه بررسی تأمین ناوگان اتوبوسی به‌منظور اعزام کاروان دانشجویی راهیان‌نور از خراسان‌شمالی به مناطق عملیاتی جنوب کشور هماهنگی‌های لازم برای تأمین ۱۸ دستگاه اتوبوس انجام شد.

سبحانی افزود: در جلسه مذکور، شرکت‌های مسافری با انعقاد قرارداد، ۱۸ دستگاه اتوبوس را برای اعزام کاروان دانشجویی راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه تأمین خواهند کرد.

جلسه بررسی تأمین ناوگان اتوبوسی به‌منظور اعزام کاروان دانشجویی راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور سبحانی معاون حمل و نقل و اصغری رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی، رؤسای شرکت‌های حمل و نقل استان و انجمن صنفی وابسته در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.