شناسهٔ خبر: 15880 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مدیریت توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

آزمایشگاه utm به منظور انجام مطالعات تحقیقاتی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد

محمدعلی اشرفی محمدعلی اشرفی سرپرست مدیریت توسعه منابع ضمن اعلام راه‌اندازی آزمایشگاه utm در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، اقدامات انجام شده در راستای ارائه خدمات رفاهی بیش از پیش به کارکنان اداره کل راه و شهرسازی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمدعلی اشرفی سرپرست توسعه منابع این اداره کل به کارشناس خبر گفت: با مشارکت و همکاری مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها و مسکن و ساختمان، آزمایشگاه utm با کلیه امکانات و تجهیزات پیشرفته در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید.

اشرفی در این خصوص افزود: با تنظیم تفاهم نامه‌ای چندجانبه بین اداره کل راه و شهرسازی، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاداسلامی نجف آباد و مرکز منطقه‌ای تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، آزمایشگاه utm به عنوان مکانی جهت انجام پروژه‌های تحقیقاتی و عملیاتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: تجهیزات این آزمایشگاه در سطح کشور بی‌نظیر است و می‌تواند به عنوان یک مرکز مطالعاتی جهت حضور دانشجویان دوره‌های فوق لیسانس و دکتری به منظور گذراندن دوره‌های مربوطه و با هماهنگی دانشگاه‌های مورد نظر به بهره‌برداری برسد.

بهزاد شاهسوندی رییس اداره نظارت بر راه‌های اصلی و فرعی اداره کل راه و شهرسازی نیز با اشاره به مشخصات فنی این آزمایشگاه گفت: این آزمایشگاه با داشتن کلیه تجهیزات پیشرفته با استانداردهای بین المللی sharp در شرف فعال شدن است که در آن میزان خزش، تنش، کشش و کرنش‌های مصالح آزموده می‌شود.

شاهسوندی گفت: در این آزمایشگاه ضمن انجام فعالیت‌های تحقیقاتی، فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی نیز در زمینه‌های مختلف آزمایشگاهی انجام خواهد داد.

باید اضافه کرد محمدعلی اشرفی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفاه کارکنان گفت: در راستای رفاه پرسنل اداره کل و ارائه خدمات به کارکنان و خانواده آنها رستوران و تالار با ظرفیت ۳۰۰ نفر درحال بازسازی و نوسازی است که به منظور استفاده از امکانات موجود این مکان‌ها جهت تقویت تعاونی مصرف راه و شهرسازی در حال بازسازی است و با مدیریت تعاونی مصرف بزودی آغاز به کار خواهد کرد.

وی از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت توسعه منابع را ساماندهی و افزایش فضای تعاونی مصرف این اداره کل بیان داشت و گفت: در حال حاضر کیفیت ارائه خدمات در این تعاونی نامطلوب بوده و به منظور افزایش توان سرمایه‌ای و مالی و امکان ایجاد رقابت سالم در بازار و ارائه خدمات بهتر و با کیفیت و قیمت مناسب این مکان بازسازی می‌گردد تا با مدیریت و برنامه‌ریزی‌های انجام شده خدمات شایسته‌تری را ارائه نماید.

اشرفی با توجه به سیاست‌های این اداره کل مبنی بر توجه هرچه بیشتر به بحث عمران، بهسازی و نوسازی شهری و به منظور ارتقاء خدمات ارائه شده در راستای رسیدگی به امورات مربوط به بازآفرینی فضاهای ناکارآمد شهری نیز اذعان داشت: این اداره کل ساختمان مستقلی را بازسازی و در اختیار اداره عمران، بهسازی و نوسازی شهری این اداره کل به منظور ارائه خدمات بهتر قرار داده که در چند روز آتی آماده بهره‌برداری خواهد بود.

نظر شما