شناسهٔ خبر: 158885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

حمایت از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در راستای افزایش خدمات‌رسانی

04c0e0d4-9953-4243-8313-3e4815fcce88.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش سطح حمایت های این اداره کل از مجتمع های خدماتی - رفاهی به منظور افزایش ایمنی ترددهای کاربران جاده ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش سقف حمایتی از مجتمع های خدماتی و رفاهی استان به  عنوان یکی از مهم‌ترین ترین اماکن خدمت رسانی به منظور افزایش ایمنی ترددهای جاده ای سطح استان خبر داد.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به  لزوم احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی در سطح محورهای مواصلاتی استان در راستای ایجاد محلی برای آرامش و آسایش مسافرین، رانندگان و کاربران جاده ای و با مشارکت بخش خصوصی و پس از بررسی نزدیک به ۱۰۰ درخواست برای صدور مجوز، تعداد ۳۳ باب مجتمع خدماتی و رفاهی هم اکنون در مرحله ساخت بوده و در آینده به بهره برداری خواهد رسید و ۲۸ باب نیز در حال بهره برداری است.

دست نشان خاطر نشان کرد: کریدور اربعین و مسیر تردد زوار ایرانی و خارجی مورد توجه این مجموعه برای صدور مجوز مجتمع خدماتی رفاهی قرار گرفته و در همین راستا و در سال جاری ۴ مجتمع خدماتی رفاهی به  بهره برداری رسیده و در راستای حمایت از این مجتمع ها رمپ ورود و خروج ۵ مجتمع توسط همکاران ادارات شهرستانی و ستادی اورهال و اجرا شده است.

دست نشان خاطر نشان کرد: بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و ادارات شهرستانی به صورت مستمر نسبت به بازدید از این مجتمع ها و در کنار آن ۳۳ باب نمازخانه بین راهی مستقر در مجتمع های خدماتی و رفاهی،  تیر پارک ها و پایانه های مرزی اقدام نموده و در جهت رفع مشکلات و نواقصات رایزنی های لازم به صورت شفاهی و صدور اخطارهای کتبی انجام می دهند.