شناسهٔ خبر: 158889 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از نمایشگاه رسانه‌های ایران بازدید کرد

بازدید رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در بازدید از بیست و چهارمین" نمایشگاه رسانه‌های ایران " با اصحاب رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن  شهرسازی، محمدمهدی حیدری رییس این مرکز با حضور در بیست و چهارمین" نمایشگاه رسانه‌های ایران " از غرفه‌های رسانه‌های مطبوعاتی این نمایشگاه بازدید کرد و در برخی غرفه‌های رسانه‌های چاپی و برخط نظیر خبرگزاری ایرنا، ایسنا،آنا،حیات و ... حضور پیدا کرده، با مسئولان این رسانه‌ها  گفت‌وگو کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه، میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه‌ای این نمایشگاه خواهد بود.

شایان ذکر است بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از ۲۹ بهمن ماه به مدت ۴ روز با حضور رسانه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های رسانه، فرهنگ و فناوری در حال برگزاری است.

گفتنی است علاقمندان برای بازدید و حضوردر نمایشگاه، می‌توانند  هر روز از ساعت ۹:۳۰  تا ۱۸:۳۰در محل مصلی تهران حضور بهم رسانند.