شناسهٔ خبر: 158895 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشارکت صنایع نفتی جنوب بوشهر در ایمن‌سازی راه‌ها

همراهی صنایع نفتی جنوب استان بوشهر در ایمن سازی راه ها  مدیران صنایع نفتی جنوب بوشهر در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با پذیرش مسئولیت اجتماعی، مشارکت خوددر ایمن سازی محورهای استان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) مدیران صنایع نفتی جنوب بوشهر در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با پذیرش مسولیت اجتماعی، همراهی خود را در ایمن‌سازی محورهای استان اعلام کرد.

عبدالکریم اخترشناس، مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، در این نشست گفت: محورهای مواصلاتی جنوب استان به عنوان یکی از زیرساخت های مهم و سرمایه ملی به دلیل تردد ناوگان صنایع منطقه فرسوده و دچار خسارت‌هایی شده که بهسازی و ترمیم آن نیازمند همراهی همین صنایع است.

اخترشناس با اشاره به پیش بینی برخی مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای از محل منابع وزارت نفت و شورای راهبردی پتروشیمی ها خاطرنشان کرد: تخصیص به موقع این اعتبارات، منجر به تسریع در روند اجرایی پروژه ها و رضایتمندی هم استانی ها و کاربران جاده ای می شود.

همچنین در این نشست پیرامون تامین اعتبار پروژه های مهمی نظیر روشنایی محور «کنگان تا تقاطع سیراف» و احداث باند دوم آن، پیگیری ساماندهی شهرک حمل و نقل در پارس جنوبی و بهسازی و ایمن سازی محور «کنگان- عسلویه» تبادل نظر شد.

رییس شورای راهبردی پتروشیمی های پارس جنوبی نیز گفت: داشتن راه و محور مواصلاتی مناسب حق مردم است و به عنوان زیرساخت مهمی در توسعه، مورد توجه شورای راهبردی پتروشیمی ها و مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت می باشد.

سخاوت اسدی با اشاره به تحولات صورت گرفته در توسعه راههای استان طی دولت سیزدهم تاکید کرد: قطعا وزارت نفت و شورای راهبردی پتروشیمی ها نیز نسبت به تعهداتش درخصوص تامین اعتبار مصوبات سفر ریاست جمهوری از جمله پروژه های بخش راه پایبند می باشد.