شناسهٔ خبر: 158916 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در بیانیه‌ای از سوی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد مسکن تاکید شد؛

مشارکت خانواده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در انتخابات

صالحی روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در بیانیه‌ای بر مشارکت خانواده بزرگ بنیاد مسکن در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،حسین روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غلام‌رضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای مشترک نسبت به انتخابات و شرکت در آن توسط خانواده بزرگ بنیاد مسکن، تاکید کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«مسئله‌ی انتخابات بسیار مهم است. بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‏‌کنند؛ راه حل مشکلات انتخابات است، برای رفع آن بایستی در انتخابات شرکت کرد. »مقام معظم رهبری ((دامت برکاته))

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، دشمن با توطئه‌‏ها و فتنه‏‌های شوم خود و با بهره‌‏گیری از تمام ظرفیت‏‌های رسانه‌‏ای و هجمه تبلیغاتی، سعی در کمرنگ کردن و کم اهمیت جلوه دادن برکات انقلاب دارد و درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش‏رو است تا بتواند با ادعای جدایی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی بر درخت پرثمر انقلاب اسلامی ضربه‌‏ای وارد ‏کند.

شکل‏‌گیری مجلسی کارآمد و انقلابی در امتداد پیروزی‏‌های متعدد بر دشمن، گام عملی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که با حضور در پای صندوق‌‏های رأی محقق می‌شود، بیانات صریح رهبر معظم انقلاب((مدظله العالی)) درباره برگزاری پرشور انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲، حجت را بر همگان تمام کرد. بنابراین در این شرایط خطیر خانواده بزرگ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر کشور بدون هیچ‌گونه اقدام جانبدارانه سیاسی نسبت به احزاب و نامزدهای انتخابات با نقش آفرینی مؤثر در تحقق راهبردهای مورد انتظار مقام معظم رهبری((دامت برکاته)) در این عرصه مهم و با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‏‌های رأی، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات می‌‏رسانند.