شناسهٔ خبر: 158939 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

واگذاری زمین رایگان به ۶۰۲ متقضای جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی

1 به مناسبت روز ولادت حضرت علی اکبر(ع)، آئین واگذاری زمین رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت با حضور خسرو، دانشجو معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، مقامات استانی و خانواده‌های هدف این طرح در آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آئین واگذاری زمین رایگان در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ۶۰۲ خانواده در سطح استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
این آئین با حضور خسرو، دانشجو معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، مقامات استانی و خانواده های هدف این طرح برگزار شد.
سید احمد موسوی در این آئین گفت: طرح جوانی جمعیت یکی از مهمترین طرح های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی است که با توجه به تاکیدات مهم رهبر انقلاب و سیاست های ابلاغی ایشان در این حوزه کلیه دستگاه های مرتبط با تمام توان جهت تحقق این امر تلاش می کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: این آئین مرحله سوم واگذاری زمین رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت است و به تعداد ۶۰۲ خانواده در سطح استان زمین رایگان واگذار گردید.
موسوی با توضیح طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین رایگان تعلق می گیرد و متقاضیان دارای شرایط مذکور می توانند از سامانه مربوطه جهت ثبت نام اقدام کنند.