شناسهٔ خبر: 158948 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری ‌های شهدا و جانبازان است

راهداری خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در مراسم تجلیل از جانبازان این اداره کل گفت: رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری ‌های شهدا و جانبازان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در مراسم تجلیل از جانبازان این اداره کل اظهار کرد:  تکریم و تجلیل از اسوه‌های صبر و استقامت از ضرورت‌ها و نیازهای جامعه برای درک مفهوم واقعی ایثار و از خودگذشتگی است.

وی افزود: شهادت، ایثار و روح شهادت طلبی بسیجیان و جانبازان قهرمان در طول سال های هشت سال دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: تکریم و تجلیل از جانبازان از ضرورت ‌ها و نیازهای جامعه برای درک مفهوم واقعی ایثار و از خودگذشتگی است.

جولانژاد گفت: همکاران شاغل جانباز و ایثارگری  این اداره کل در امتداد رشادت‌ های دوران دفاع مقدس، سالیان سال با سعه‌ صدر در عرصه راهداری و حمل و نقل جاده ای با تمام توان و ایثارگرانه خدمت می‌کنند که جای قدردانی دارد.