شناسهٔ خبر: 158958 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ایلام با خانواده‌های جانبازان و ایثارگران

دیدار با خانواده جانبازان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ایلام با خانواده‌های معظم جانبازان و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، ، مسعود کوشکی معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، به مقام جانبازان سرافراز ادای احترام کرد و گفت: جانبازان و شهدای والامقام ایران اسلامی با فداکاری و از خودگذشتگی در راه حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و عزت و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

 وی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم جانبازان و ایثارگران را امری مهم و وظیفه‌ای شرعی دانست و گفت: بر همه ما واجب است که در راه ادای دین به این عزیزان از هیچ امری فروگذار نکنیم و راه و سیره شهدا و جانبازان را به نسل‌های آینده بشناسانیم.

کوشکی در ادامه گفت: خانواده‌های معظم ایثارگران با صبر و شکیبایی خود، الگوی صبر و ایثار برای همه ما هستند و ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

در این دیدار، کوشکی از صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم جانباران و ایثارگران تجلیل کرد و با اهدای لوح تقدیر از مقام شامخ شهدا و جانبازان تجلیل به عمل آورد. دیدار با خانواده‌ همکار جانباز متوفی علی جان چراغی و خانواده های سردار شهید علی نقی قاسمی،جانباز سرافراز و شهید عباس صفا از جمله برنامه‌های این دیدار بود.