شناسهٔ خبر: 159020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت هفته سربازان گمنام(عج)

پیام مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و هفته‌ سربازان گمنام امام‌ زمان(عج) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

نام‌گذاری هفته‌ سربازان گمنام امام‌زمان عجل‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف در آستانه‌ نیمه‌ شعبان و روز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) در حقیقت بیان‌گر نقش و جایگاه مهم و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و ضامن اقتدار و امنیت در برابر هجمه‌ی بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

عید بزرگ نیمه شعبان، سالروز میلاد خجسته یگانه منجی عالم بشریت حضرت حجه ابن حسن عسگری (عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، فرصتی است برای قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای حافظان امنیت و آسایش ملت شریف ایران اسلامی، امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و هوشیاری مجموعه گمنام و توانمندی است که با تکیه بر سلاح ایمان، اخلاص، درایت و پیروی از مقام عظمای ولایت، آرامش و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده اند.

یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی سربازان گمنام امام زمان (عج)، بوده و هستند و در حساس ترین دوران ها، با درایت و هوشمندی خود، توطئه های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه نموده اند.

این ایام که به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده، فرصتی است که از تلاش‌های خالصانه عزیزانی تجلیل کنیم که در هیچ کجا نام و نشانی از آنان نیست و مجاهدانه، امنیت و آرامش را برایمان فراهم کرده اند.

اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران تبریک و همکاران محترم در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.