شناسهٔ خبر: 159054 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان برای سفرهای پایان سال

photo_2024-02-24_07-23-14.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ازبرنامه‌ریزی و آمادگی این اداره کل برای سفرهای پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، احسان منصور کیایی در جلسه هماهنگی سفرهای نوروزی اداره کل  که با حضور معاونین ، روسای ادارات ستادی و شهرستانهای تحت پوشش برگزار شد اظهار کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از هم‌اکنون فعالیت‌های خود را برای زمینه‌سازی برای برگزاری ایمن‌تر سفرهای نوروزی در استان آغاز کرده است.
وی بر لزوم توجه به مجتمع‌های بین‌راهی به منظور خدمات‌دهی مناسب‌تر به کاربران جاده‌ای در تعطیلات پایانی سال تاکید و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی در زمینه نصب  علائم جاده‌ای، ایمنی راه‌ها و خط‌کشی جاده‌ها با هدف آماده‌سازی بهتر استان برای استقبال از سفرهای نوروزی آغاز شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های مسوول در این بخش تاکید و تصریح کرد: بدون تردید بهره‌گیری از ظرفیت همه دستگاه‌های خدمات رسان جاده‌ ای و نهادهای مسوول و مرتبط با ترافیک برون شهری امری ضروری است که می‌تواند به کاهش حوادث ترافیکی نیز کمک شایانی کند.
وی بر لزوم توجه بیشتر به فرهنگسازی تاکید و بیان کرد: فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت سیستم‌ها و سامانه‌های هوشمند حمل و نقل جاده ای در پیشگیری از حوادث ترافیکی بسیار اثرگذار خواهد بود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه این استان هر ساله میزبان میلیون‌ها مسافر، گردشگر و به خصوص زائر حرم مطهر رضوی است گفت: خدمات‌دهی به زوار امام رضا(ع) یکی از افتخارات همکاران ما در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.
منصور کیایی با بیان اینکه این اداره کل  مشکلی برای مهیاسازی استان برای سفرهای نوروزی ندارد اضافه کرد: اقدامات مورد نیاز در این ارتباط براساس جدول زمان‌بندی پیش‌بینی شده در حال انجام است.
وی در پایان گفت : امیدواریم مجموعه خدمات  همکاران این اداره کل در فراهم نمودن زمینه های سفر ایمن و خاطره ساز برای هموطنان موثر باشد