شناسهٔ خبر: 15906 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ديدار راهداران و فعالان عرصه حمل و نقل با نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل

ديدار راهداران اردبيلي با امام جمعه به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار، پرسنل راهداري و فعالان اين عرصه با نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل ديدار كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل در اين ديدار ضمن قدرداني از زحمات شبانه‌روزي و خدمات بي‌منت راهداران گفت: بعضي امور داراي قداست خاص هستند و قداست كار راهداري هم نزد خداوند محفوظ است چرا كه جان مردم در گرو تلاش‌هاي اين عزيزان است.

حجت الاسلام سيدحسن عاملي با اشاره به اينكه مجموعه حمل و نقل بايد داراي سيستم آرماني باشد گفت: در دوران جنگ تحميلي نيز راهداران و مجموعه حمل و نقل كشور با تخليه به موقع بنادر كاري بس بزرگ را به سرانجام رساندند.

وي صداقت و شفاف‌سازي را شرط اول مديريت برشمرد و افزود: يكي از خدمات بزرگ جمهوري اسلامي ايران اين بود كه ملت را با توانايي‌هاي خود آشنا كرد و با بكارگيري آن توانست خود را در حد كشورهاي بزرگ جهان مطرح كند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل ضمن برشمردن پيشرفت‌هاي علمي، مهندسي و نظامي بدست آمده در سالهاي اخير گفت: بايد قدردان اين جايگاه بدست آمده باشيم و با فرهنگ‌سازي و برنامه‌ريزي، امورات كشور را در همه زمينه‌ها پيش ببريم.

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل نيز در اين ديدار آغاز امامت حضرت ولي عصر (عج) را تبريك گفت و تقارن آن با روز راهدار را ميمون و با بركت عنوان كرد.

خليل محبت خواه با اشاره به اينكه تلاش‌هاي شبانه‌روزي راهداران تعطيلي ندارد گفت: راهداري استان با ۳۶۰ نفر پرسنل و بكارگيري ۲۳۴ دستگاه ماشين راهداري و برفروبي تلاش شبانه روزي خود را در ايمن سازي و روان سازي تردد در محورهاي مواصلاتي استان به انجام مي رساند.

وي طول كل راههاي استان را ۶ هزار و ۲۶۵ كيلومتر عنوان كرد و گفت: تعداد ۷۵ اكيپ ثابت و سيار با استقرار در ۱۲ راهدارخانه ثابت و سيار و بهره گيري از  ۱۱ دستگاه انبار نمك كه با ۱۰ هزار تن نمك پر شده است در زمستان امسال به هموطنان عزيز ارائه خدمت خواهند نمود.

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل به فعاليت هاي روزمره راهداران در جاده هاي استان اشاره كرد و اظهار داشت: تجديد خط كشي، نصب گاردريل، نصب تابلو و علائم و چراغ هاي هشدار دهنده از جمله فعاليت هاي راهداري استان جهت برقراري تردد روان و ايمن در محورها مي باشد.

محبت خواه همچنين به وضعيت معيشتي راهداران اشاره كرد و افزود: متاسفانه حقوق و مزاياي دريافتي راهداران بسيار پايين است و فقط حس انساندوستي و خدمت به مردم است كه آنان را پابرجا نگه داشته است.

نظر شما