شناسهٔ خبر: 159065 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز مهندس 

عطاء اله اکبری.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان طی پیامی روز مهندس را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت اعیاد مبارک شعبانیه طی پیامی پنجم اسفندماه، زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.  

متن پیام به شرح زیر است: 

پنجم اسفند، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است، موعدی برای پاسداشت تفکر مهندسانی که توسعه ‌ساز و تحول‌ آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعه امروز را بهتر از گذشته ساخته‌اند.    

سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس و تقارن ارزشمند این روز با اعیاد مبارکِ شعبانیه را به فال نیک می‌گیرم و ضمن تبریک این روز بزرگ، برای تمامی مهندسان ایرانی، به خصوص همکاران ارجمندم در خانواده بزرگ راه و شهرسازی به عنوان مجموعه‌ای پویا و متکی بر دانش مهندسی که از دانش‌ آموختگان رشته‌های مختلف مهندسی بهره برده و همواره کوشیده است تمامی ظرفیت‌های تخصصی در اختیار خود را برای توسعۀ همه جانبه در حیطه فعالیت به کار گیرد توفیق روزافزون، صحت و تندرستی و بهروزی از خدواند منان مسئلت می‌نمایم.     

امید است با الهام از فناوری‌های نوین وخلاقانه و همسو با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق اسلامی و حرفه‌ای، اندیشه و روش مهندسان ایرانی برای همگان همانند گذشته الگو قرار گیرد.