شناسهٔ خبر: 159078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت گرامیداشت روز مهندس

محمد راستا مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد باصدور پیامی فرا رسیدن ۵ اسفند ماه روز ملی مهندس را به کلیه مهندسان شاغل در مجموعه بخش دولتی و خصوصی استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد راستا مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد باصدور پیامی فرا رسیدن ۵ اسفند ماه روز ملی مهندس را به کلیه مهندسان شاغل در مجموعه بخش دولتی و خصوصی استان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

پنجم اسفند ماه خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس نامگذاری شده است.

تردیدی نیست که نامگذاری این روز بزرگ و ارزشمند به نام روز مهندس در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه و پاسداشت مقام اندیشه، عمل و خردورزی و در عین حال عجین با سازندگی است.

اینجانب بر این باورم که تفکر مهندسی توسعه ‌ساز و تحول‌ آفرین هستند و امیدوارم با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعه امروز را بهتر از گذشته بسازند و در اینجا ،فرصت را غنیمت شمرده و این روز را به تمامی همکارانم و مهندسان که نقش بسیار پررنگی در پیشبرد اهداف جامعه در حوزه های مختلف را دارند صمیمانه تبریک عرض میکنم و توفیق روز افزون این قشر فعال، پویا و افتخار آفرین را در مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی و کمک به توسعه و پیشرفت از درگاه رفیع و ایزد متعال مسئلت می نمایم.