شناسهٔ خبر: 15909 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:

محور لار-زرین دشت یکی از محورهای مهم منطقه است

بازدید محور لار زرین دشت مدیرکل جدید راه و شهرسازی لارستان در اولین روز حضور خود در این اداره کل از محور لار- زرین دشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این محور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمد رضا باقری فرد مدیرکل جدید راه و شهرسازی لارستان در اولین روز حضور خود در این اداره کل از محور لار-زرین دشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این محور قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: طول این پروژه ۴۵ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر آن در حوزه این اداره کل و ۳۰ کیلومتر دیگر در حوزه اداره کل فارس قرار دارد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این محور فاصله لار تا زرین دشت ۶۰ کیلومتر کاهش خواهد یافت و به دلیل اینکه این محور بهترین و کوتاه‌ترین مسیر تردد محموله‌های ترافیکی به حساب می‌آید و دسترسی مردم شرق کشور به جزیره کیش، بندر لنگه، بستک و عسلویه را کوتاهتر می‌کند اتمام این پروژه برای این اداره کل از اهمیت بالایی برخوردار است.

باقری فرد ادامه داد: تلاش این اداره کل تسریع در عملیات اجرایی این پروژه است و ضمن رعایت استاندارد، ایمنی و بکارگیری نیروهای فنی و پیمانکاران دارای صلاحیت، سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی و به بهره‌برداری رسیدن هر چه سریعتر آنهاست.

وی ادامه داد: تعداد ۳۷ دستگاه پل با دهانه ۲ تا ۵ متری در این محور باید ساخته شود که کار ۲۳ دستگاه پل آن به اتمام رسیده و ۹ پل باقی مانده است و طی مذاکراتی که با پیمانکار این پروژه صورت گرفته از نیمه دوم دیماه عملیات احداث پل‌های باقیمانده و خاکریزی آنها شروع خواهد شد.

نظر شما