شناسهٔ خبر: 159099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت روز مهندس

مدیرکل مدیرکل راه و شهرسازی مازندران طی پیامی روز مهندس را به تمامی فعالان این عرصه در کشور و استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ضمن گرامیداشت اعیاد مبارک شعبانیه طی پیامی پنجم اسفندماه، زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامی تلاشگران این عرصه در استان و کشور تبریک گفت.

در این پیام آمده:
پنجم اسفند، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است و تردیدی نیست که نامگذاری این روز بزرگ و ارزشمند به نام روز مهندس در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه و پاسداشت مقام اندیشه، عمل و خردورزی است.

مهندسان به عنوان سرمایه‌های بی بدیل ایران اسلامی نقش شگرفی در توسعه، پیشرفت و آبادانی این مرز و بوم ایفا می کنند و شایسته پاسداشت هستند چراکه همواره در مسیر خدمت به جامعه قدم برداشته و یاریگر عموم مردم بوده‌اند.

لزوم خلاقیت ،ایده پردازی ،کارآفرینی ،حضور مؤثر در عرصه های رقابتی ، سازندگی ایران اسلامی ، از مقوله های اساسی پیش روی جامعه مهندسی است.

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به تمامی مهندسان ایرانی، به خصوص همکاران ارجمند در خانواده بزرگ اداره کل راه و شهرسازی استان، توفیق روزافزون، صحت و تندرستی و بهروزی تمامی مهندسان پرتلاش و متعهد و اخلاق‌مدار را از خدواند منان مسئلت می‌نمایم.