شناسهٔ خبر: 159128 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد؛

بررسی عملکرد برنامه اجرایی و پایش سال ۱۴۰۲ استان کرمان

سازمان ملی زمین و مسکن سردر ساختمان عملکرد برنامه اجرایی و پایش سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ با حضور عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حضور محمدمهدی بلوردی عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، رضا حافظی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، معاونان، روسای ادارات و کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، جلسه بررسی عملکرد برنامه اجرایی و پایش سال ۱۴۰۲ و برنامه‌ریزی برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

محمدمهدی بلوردی عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: تقدیر و تشکر می‌کنم از همکاران راه و شهرسازی استان کرمان در راستای فعالیت‌های شبانه‌روزی جهت طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در سطح استان و امیدواریم این فعالیت‌ها ادامه‌دار باشد.

وی همچنین افزود: استان کرمان در واگذاری زمین جهت طرح جوانی جمعیت و همچنین الحاق به محدوده عملکرد مطلوبی داشته است اما کافی نیست و باید به گونه‌ای عمل شود که بتوان تمامی متقاضیان را پوشش داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، در این جلسه به بررسی عملکرد برنامه اجرایی سال ۱۴۰۲ هریک از معاونت‌ها و ادارات مربوطه پرداخته و همچنین برای برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شد.