شناسهٔ خبر: 159131 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با صدور پیامی؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیمه شعبان و روز سرباران گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت

علیرضا قاری قرآن - اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی نیمه شعبان و روز سرباران گمنام امام زمان (عج) را به حافظان امنیت و آرامش کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی فرا رسیدن روز سربازان گمنام امام‌زمان(عج) را تبریک گفت.  

متن پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ»

]سوره قصص آیه ۵ [

روزنیمه شعبان (روز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف) به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نام گذاری شده است، کسانی که تلاش های آنان در وزارت اطلاعات ضامن آرامش و امنیت کشور است و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان چشم بینا و بیدار نظام اسلامی محسوب می شوند. نیروهای خدوم و جان برکف آن در عین گمنامی و بی نام و نشانی، اما هوشیار و با صلابت، در راه تأمین امنیت و اقتدار کشور مجاهدت و جانفشانی می‌کنند و همواره در دشمن شناسی و احساس مسئولیت در قبال توطئه های دشمن پیشگام و نقش آفرین هستند.   

بی‌شک امنیت، اقتدار و صلابت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی این قهرمانان گمنام و بی‌ادعا است.  

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت، فرارسیدن سالروز میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت و روز سربازان گمنام بقیه الله الاعظم را به همه تلاش گران و حافظان سربلند امنیت و آرامش کشور و استان اصفهان تبریک عرض نموده و با قدردانی از زحمات و مجاهدت های شبانه روزی این عزیزان، از درگاه خداوند منان، تعجیل در فرج آن حضرت و عزت و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسألت دارم.