شناسهٔ خبر: 159134 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به مناسبت روز مهندس

دکتر حمزه لو سید محسن حمزه‌لو مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در پیامی روز مهندس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، در متن پیام تبریک سید محسن حمزه لو مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، آمده است:  پویایی ایران عزیز مرهون تلاش‌های بی‌وقفه مهندسانی است که با بهره‌گیری از دانش فنی چرخ‌های آبادانی را به حرکت درآورده و ضامن بقاء و توسعه پایدار کشور هستند. پنجم اسفند، زادروز حکیم فرزانه و دانشمند عالیقدر ایران خواجه‌نصیرالدین طوسی به نام روز ملی مهندسی در جهت تجلیل از مهندسان به‌عنوان پیشگامان عرصه سازندگی و بازگوکننده رسالت این قشر فرهیخته در مسیر پیشرفت، توسعه و آبادانی این مرزوبوم نام‌گذاری گردیده است.

مهندسان خدمتگزاران حقیقی و بی‌ادعای حوزه تحرک و تغییرند؛ اینان جهادگران صف اول توسعه هستند؛ زیرا با تلاش و دانش روزافزون می‌کوشند جهانی عقلانی‌تر، زیباتر و آسوده‌تر بسازند. 

بدیهی است توفیقات بدست آمده در حوزه راه و مسکن در این استان مرهون نقش آفرینی و توانمندی مهندسان ارزشمند و فعال این حوزه است که به عنوان بازوان پرتوان تامین زیرساخت های حمل و نقل و مسکن در صف نخست تلاش برای آبادانی هر چه بیشتر ایران عزیز قرار دارند. 

روز ملی مهندس بهانه‌ای است تا از زحمات بی‌شائبه و ارزشمند مهندسان در رشته‌های مختلف، به‌ویژه مهندسان حوزه مسکن، ساخت و توسعه راه‌ها، شهرسازی و بازآفرینی شهری تقدیر نماییم. 

این روز را به مهندسان زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در  آذربایجان غربی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزونشان را خواهانم.