شناسهٔ خبر: 159150 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی عملکرد برنامه اجرایی و پایش سال ۱۴۰۲ و برنامه‌ریزی اجرایی سال ۱۴۰۳

کرمان با حضور عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، عملکرد برنامه اجرایی و پایش سال ۱۴۰۲ و برنامه‌ریزی اجرایی سال ۱۴۰۳ بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، در روز شنبه ۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ با حضور محمد مهدی بلوردی، عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، معاونان، روسای ادارات و کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان جلسه بررسی عملکرد برنامه اجرایی و پایش سال ۱۴۰۲ و برنامه‌ریزی اجرایی سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

محمد مهدی بلوردی عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: تقدیر و تشکر می کنم از همکاران راه و شهرسازی استان کرمان در راستای فعالیت های شبانه روزی جهت طرح های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در سطح استان و امیدواریم این فعالیت های ادامه دار باشد.

وی همچنین افزود: استان کرمان در واگذاری زمین جهت طرح جوانی جمعیت و همچنین الحاق به محدوده عملکرد مطلوبی داشته است، اما کافی نیست و باید به گونه ای عمل شود که بتوان تمامی متقاضیان را پوشش داد.

در این جلسه به بررسی عملکرد برنامه اجرایی سال ۱۴۰۲ هریک از معاونت ها و ادارات مربوطه پرداخته و همچنین برای برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شد.