شناسهٔ خبر: 159181 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به بارش های پیش بینی شده در روزهای پیش رو

۳۹۰ راهدار در محورهای استان تهران در آماده باش کامل هستند

هشدار راهداری استان تهران برای بارش های روزهای آینده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از آماده‌باش کامل راهداران استان تهران برای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان پیش بینی شده در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان تهران؛ مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از آماده باش ۳۹۰ نفر راهدار با استفاده از ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در ۳۸ راهدارخانه در سطح محورهای استان تهران خبر داد.

وی با اشاره به پیش بینی بارش برف و باران برای امشب و روزهای آینده، گفت: تمامی راهدارخانه های استان تهران با تجهیزات و امکانات کافی در حال آماده باش کامل هستند و راهداران با استفاده از ماشین آلات راهداری، در تمامی محورهای استان با آمادگی کامل حضوری شبانه روزی دارند.

خضری همچنین افزود: نظر به اینکه در آستانه شب میلاد مسعود حضرت بقیه الله (عج) و روز عید نیمه شعبان قرار داریم، علاوه بر سایر نقاط استان و با توجه به پیش بینی افزایش حجم سفر و ترافیک در آزاد راه تهران-قم تمهیدات ویژه ای برای تسهیل سفر زائرین شهر مقدس قم و مسجد جمکران اندیشیده شده تا سفر زائران بدون مشکل و ایمن انجام پذیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در ادامه گفت: به رانندگان محترم و کاربران جاده ای توصیه می شود تا حد امکان از سفرهای غیرضروری اجتناب نموده و در صورت نیاز قبل از سفر، از وضعیت جوی و ترافیکی راه ها از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع پیدا کنند و در هنگام رانندگی در شرایط بارش، احتیاط لازم را داشته باشند، با سرعت مطمئنه رانندگی و از عجله و سبقت بی جا و غیرمجاز خودداری کنند.

مهدی خضری از رانندگان خواست تا در هنگام سفر تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنند.