شناسهٔ خبر: 159182 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان مطرح شد

پاسداشت مهندسان توسعه ‌ساز و تحول‌ آفرین

بیات منش خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان طی پیامی پنجم اسفندماه، روز مهندس را به جامعه مهندسی به خصوص مهندسان پرتلاش مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، در پیام مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان آمده است:

 پنجم اسفند، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبت ارزشمندی برای بزرگداشت جایگاه و مقام مهندسی است.

 موعدی برای پاسداشت تفکر مهندسانی که توسعه ‌ساز و تحول‌ آفرین بوده‌ و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعه امروز را بهتر از گذشته ساخته‌اند.

تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مدیون مهندسان فرهیخته و سخت کوشی است که پایه‌گذار تمدن بزرگ اسلامی ایرانی در این سرزمین بوده‌اند و توانسته اند با خلاقیت‎، نوآوری‎ و خودباوری‎ افتخارات بزرگی را در مسیر اعتلا و پیشرفت این دیار رقم بزنند.

بی شک شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، بر کسی پوشیده نیست و امروز شاهد آن هستیم که مهندسان توانمند و نابغه ایرانی در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن و شایسته ای در میدان عمل حضور دارند.

اینجانب ضمن تبریک روز مهندس به تمامی مهندسان ایرانی، به خصوص همکاران ارجمندم در خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی و جامعه مهندسی استان زرخیز خوزستان، توفیق روزافزون، صحت و تندرستی و بهروزی تمامی مهندسان پرتلاش و متعهد و اخلاق مدار را از خدواند منان مسئلت می‌نمایم.

مسعود بیات منش

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان