شناسهٔ خبر: 159226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مطرح کرد؛

مشارکت حداکثری راهداران و صنوف حمل و نقل استان بوشهر در انتخابات ۱۱ اسفند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: کارکنان اداری، جامعه بزرگ راهداران، رانندگان و انجمن های حمل و نقل استان بوشهر در انتخابات ۱۱ اسفندماه حضور پررنگ و حداکثری خواهند داشت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: کارکنان اداری، جامعه بزرگ راهداران، رانندگان و انجمن‌های حمل‌ونقل استان بوشهر در انتخابات ۱۱ اسفندماه حضور پررنگ و حداکثری خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در آستانه رخدادی عظیم و سرنوشت‌ساز قرار دارد، گفت: همکاران اداری، جامعه بزرگ راهداران، رانندگان و صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر، همواره در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و توسعه کشور قرار دارند و در انتخابات پیش‌رو نیز همگام با سایر آحاد جامعه، حضوری پرشور در شعب اخذ رأی خواهند داشت تا حماسه دیگر خلق نموده و برگ زرین جدیدی در تاریخ سرزمینمان ثبت شود.
اخترشناس ابراز امیدواری کرد: ثمره این حضور پرشور و مقتدرانه، توسعه بیش‌ازپیش استان و روزگار سرشار از امنیت، امید و گشایش‌های بیش‌تر برای ایران عزیز و تمام هم‌وطنان‌مان باشد.