شناسهٔ خبر: 159242 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی و حریم راهداری استان اردبیل خبرداد:

کسب رتبه سوم کشوری اداره ایمنی و حریم راهداری استان اردبیل

خط کشی محورهای خراسان جنوبی.jpg رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ازکسب رتبه سوم اداره ایمنی و حریم این اداره کل  در ارزیابی عملکرد ۹ ماهه سازمان راهداری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، ماشاله بهزاد رئیس اداره ایمنی و حریم راهداری استان اردبیل با بیان اینکه براساس شاخص های ارزیابی عملکرد و براساس گزارش های اخذ شده از سامانه‌های جامع راهداری و ثبت و صدور مجوزات مربوط به حریم راه در ارزیابی ۹ ماهه این اداره کل در بخش نگهداری حریم راه رتبه سوم کشوری را در بین ۳۵ اداره کل استانی به خود اختصاص داده گفت:در راستای تاکیدات ریاست سازمان مبنی بر رعایت و اجرای قوانین و ضوابط مرتبط با حفظ و صیانت از حریم راه‌ها اقدام شده است.

وی همچنین در ۱۱ ماهه گذشته از تهیه ،تعمیر و نصب هزار متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و تصریح کرد:در مدت یاد شده ۷هزار و۸۰۰عدد تابلوهای الزامی در راه‌های استان تعمیر و نصب شده است.

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مدت یاد شده اجرای ۱۵ کیلومترسیستم روشنایی در محورهای اردبیل-مشگین شهر، خروجی شهر تا کورائیم، پلیس راه تا آراللو و آراللو تا کرگان را یادآور شدو اظهار کرد: در این مدت در ۲۰ تقاطع روشنایی نقطه ای ایجاد و از ۲۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی نیز نگهداری شده است.

بهزاد با اشاره به اینکه در ۱۱ ماهه گذشته ۲هزار و۳۰۰ عدد تجهیزات ایمنی در محورهای مواصلاتی  نصب و نقوش اجراشده ادامه داد:در مدت یاد شده راهداران ۶۸۰ عدد نیوجرسی بطول ۴هزار متر در راههای اصلی،فرعی و روستایی تهیه و نصب کرده اند.

وی در این مدت از خط کشی دو هزار و۶۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی توسط راهداران خبر دادو بیان کرد:در این مدت راهداران چهار هزار و۶۰۰ شاخه گاردریل را تهیه و نصب کرده اند.

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به ۵ پروژه مهم در دست اجرا ی این اداره کل گفت: فاز۲ اجرای سیستم روشنایی سرچم به طول ۱۱ کیلومتر، اجرای سیستم روشنایی آراللو-کرگان به طول۲کیلومتر، اجرای روشنایی نقطه ای در پنج تقاطع، اجرای سیستم روشنایی حیران به طول ۵کیلومتر و بهسازی روشنایی اردبیل-نمین و اردبیل-نیر از جمله این پروژه هاست که توسط راهداران در حال انجام است.

بهزاد گفت: اجرای سیستم روشنایی کرگان –بودالالو به طول ۵ کیلومتر،  اجرای سیستم روشنایی اجیرلو به طول دو کیلومتر، اجرای روشنایی نقطه ای نقاط پرحادثه(۷تقاطع)، اجرای خط با رنگ گرم ترافیکی نیز از دیگر پروژه های مهمی است که در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار است.