شناسهٔ خبر: 15934 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور امام جمعه بردسكن و مسئولان اداره راه و شهرسازي اين شهرستان انجام شد:

تجلیل از راهداران اداره راه و شهرسازی بردسكن در خراسان رضوی

كاميار رضا رياضی رئيس اداره راه و شهرسازی بردسكن با حضور امام جمعه بردسكن و مسئولان اداره راه و شهرسازي اين شهرستان از راهداران اداره راه و شهرسازي بردسكن در خراسان شمالی تجليل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، مراسم تجليل از راهداران اداره راه و شهرسازي بردسكن با حضور امام جمعه اين شهرستان، رياست اداره راه و شهرسازي بردسكن و بخشدار مركزي در محل دفتر امام جمعه برگزار و از آن ها تجليل به‌عمل آمد.

كاميار رضا رياضي، رئيس اداره راه و شهرسازي بردسكن در اين جلسه گفت: یکم دی ماه هرسال یادآور جانفشانی، ایثارگری و تلاش‌های بی‌دریغ راهدارانی است که در راه انجام وظیفه و برقرای تردد ایمن راه‌ها، حتی جان خویش را در وادي پیمانی که با خدا و کشورشان بسته، فدا کرده‌اند.

رياضي همچنين با تشریح عملكرد اداره راه و شهرسازي بردسكن عنوان كرد: روز راهدار و شروع فصل زمستان دوره اوج تلاش‌ها و حضور حداکثری و شبانه‌روزی این جامعه زحمتکش و امانت‌داران سرمایه ملی است. 

وي افزود: این ایام فرصتی مغتنم برای تقدیر و سپاس از مجاهدت‌های فعالان این عرصه است.

در ادامه امام جمعه بردسكن با تقدير و تشكر از راهداران و نيز رياست اداره راه و شهرسازي بردسكن، گفت: راهداران بايد بدانند كه در انجام ماموريت خود بايد هميشه به ياد خدا باشند تا سختي كار بر آنها غلبه نكند.

شايان ذكر است در اين جلسه، از ۲۵ نفر از پرسنل اداره راه و شهرسازي بردسكن با اهداء تقدیرنامه و هدايايي تجليل شد.

نظر شما