شناسهٔ خبر: 159361 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای پروژه‌های راهداری آذربایجان غربی در روزهای پایانی سال سرعت می‌گیرد

d37855b5-7939-4ef3-9edd-3c4b623444d7.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان با حضور در حوزه راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بر تسریع در اجرای پروژه‌های راهداری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در جلسه بررسی روند انجام پروژه‌های فعال و در حال استعلام حوزه راهداری، نسبت به افزایش سرعت انجام این پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: میزان اعتبارات اختصاصی حوزه راهداری در سطح استان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته و پیگیری‌های لازم برای جذب ۱۰۰ درصدی این اعتبارات با تعریف و آغاز پروژه‌های جدید انجام گرفته است.

دست نشان ضمن تأکید بر تسریع در اجرای پروژه‌ها گفت: ۳۲ پروژه در حوزه ایمنی، ۹۵ پروژه در حوزه راه‌های روستایی، ۱۲۱ پروژه در حوزه نگهداری راه‌ها و ۵۹ پروژه در حوزه نگهداری ابنیه فنی اجرا یا در حال اجرا است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: دغدغه اصلی این اداره کل در حوزه راهداری پرداخت به‌موقع مطالبات پیمانکاران این اداره کل است تا بتوانیم سرعت اجرای پروژه‌های ذکر را افزایش دهیم.