شناسهٔ خبر: 159389 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی انجام شد:

پایش عملکرد شهرستان‌های خراسان رضوی در نهضت ملی مسکن 

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه‌ای به ریاست مسئول اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن عملکرد شهرستان‌های استان در حوزه نهضت ملی مسکن مورد پایش قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌رضوی)، سعید غضنفری پور در حاشیه برگزاری جلسه پایش عملکرد شهرستان‌های خراسان‌رضوی در نهضت ملی مسکن که با حضور رؤسای ادارات نمایندگی شهرستان‌ها به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد، گفت: پایش عملکرد شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف انجام و طبق پایش انجام شده برنامه ابلاغی هر شهرستان بررسی می‌شود.

وی بیان کرد: این جلسه با هدف بررسی آخرین وضعیت شهرستان‌ها در بخش‌های خودمالکی، انبوه سازی و جوانی جمعیت به‌صورت جز به‌جز تشکیل و نقاط ضعف و قوت شناسایی و زمان‌بندی جهت اهداف تعیین شده اعلام گردید.

گفتنی است غضنفری پور ضمن بیان راهکارهای تحقق طرح از طریق تسهیل گری و جلوگیری از تصدی گری، بر سپردن کار به جامعه هدف و در نهایت حمایت و راهبری به تفضیل فرآیند و تجربه‌ها در میدان تأکید کرد.

وی در ادامه جلسه جهت آگاهی بخشی به سایر رؤسای ادارات نمونه تجربیات موفق مشابه شهرستان‌های تربت‌جام، کاشمر، گناباد و... را به‌طور کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.