شناسهٔ خبر: 159424 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خوزستان در خصوص لزوم حضور در انتخابات

بیات منش خوزستان رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خوزستان در بیانیه‌ای از عموم مردم به ویژه خانواده بزرگ راه و شهرسازی و جامعه مهندسی برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی (۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲) دعوت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان (خوزستان)؛ مسعود بیات منش رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خوزستان با صدور بیانیه‌ای از خانواده بزرگ راه و شهرسازی و جامعه مهندسی دعوت بعمل آورد تا در انتخابات پیش رو، حضور پرشور و حداکثری پای صندوق های رای داشته باشند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یادگار ماندگار پیر جماران، امام خمینی (ره)  و حاصل مجاهدت های شهدای گرانقدر است. ملت بزرگوار ایران در سایه رهبری امامین انقلاب تا امروز همواره در پای صندوق های رای حماسه آفرین بوده اند.

نگاهی کوتاه و گذرا به تحولات دوران با شکوه انقلاب اسلامی نشان می دهد با وجود همه فراز و نشیب ها، سختی ها و کارشکنی های داخلی و خارجی، مسیر اصلی آرمان‌های انقلاب با بصیرت همان ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال طی شدن است.

بی گمان انتخابات در نظام جمهوری اسلامی نشانه ای از مردمسالاری دینی است که در راستای اعتلای جامعه و توسعه و پیشرفت متوازن است.

بر همه اقشار اجتماعی فرض است تا نسبت به برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری برای رشد و اعتلای کشور عزیزمان اهتمام ویژه داشته باشند.

انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی عرصه دیگری است تا چون همیشه عهد و پیمان خود را با امام راحل و شهدای گرانقدر مستحکم تر کنیم و غیرت و بصیرت ایرانی و اسلامی خود را به جهانیان نشان دهیم.

اینجانب از عموم مردم ولایتمدار خوزستان به ویژه خانواده بزرگ راه و شهرسازی و جامعه مهندسی استان دعوت می کنم که با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی، با حضور پر شور و حداکثری خود در انتخابات پیش رو، زمینه برگزاری یک رقابت آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را فراهم نمایند و حماسه ای دیگر در صحنه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم بزنند.