شناسهٔ خبر: 159443 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری کارگاه آموزشی سیاست‌ها و ضوابط بسته‌های تشویقی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری‌

دیوار حفاظتی بندر امام معاون دفتر راهبری و هدایت طرح‌های بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران از برگزاری کارگاه آموزشی سیاست‌ها و ضوابط بسته‌های تشویقی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری‌ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، کارگاه آموزشی "سیاست‌ها و ضوابط  بسته‌های تشویقی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری‌" با تلاش دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویجی شرکت بازآفرینی شهری ایران و دبیرخانه انتقال تجربیات بازآفرینی شهری منطقه ۴ کشور ویژه مدیران شهری، شهرداری‌ها، اعضای شورای شهر، اعضای ستادهای بازآفرینی شهری پایدار استان‌ها و متخصصان و حرفه‌مندان (استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان و قزوین) بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد.

 ماندانا ملک معاون دفتر راهبری و هدایت طرح‌های بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست آموزشی، سیاست‌ها و ضوابط بسته‌های تشویقی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری‌ را تشریح و ویژگی‌ها و شرایط بهره‌مندی از مشوق‌های گروه‌های چهارگانه را تشریح کرد.

 در ادامه معاون دفتر راهبری و هدایت طرح‌های بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران به رفع ابهام و پاسخ‌گویی به سوالات حاضران در نشست پرداخت.

 در پایان این نشست مقرر شد ضمن تبادل تجارب شهرداری‌ها در زمینه اجرای بسته‌های تشویقی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری‌، شهرداری شهرهایی که دارای بافت تاریخی هستند تجارب و اقدامات خود جهت رونق بخشیدن به ساخت و ساز و سکونت در این بافت‌ها را با دفتر هدایت و راهبری طرح های بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران به اشتراک بگذارند.

گفتنی است، بهره‌گیری از مناسب‌ترین مدل‌ها و روش‌های مدیریت دانش و انسجام سازمانی و همکاری‌های بین بخشی در جهت اجرای ماموریت‌های محوله در حوزه بازآفرینی شهری از مهمترین اهداف راه‌اندازی دبیرخانه‌های جمع‌آوری و ترویج تجربیات برتر بازآفرینی شهری کشور به شمار می‌آید.