شناسهٔ خبر: 159453 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر به لارستان:

خیران لارستانی در حوزه راه و مسکن، بهترین عملکرد را در سطح کشور داشته‌اند

محمد علی زهره ای -ایین 1313 زمین جوانی جمعیت لارستان خیران در مجموعه اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان زحمت زیادی کشیده‌اند، هم در حوزه راه و هم در حوزه مسکن و بهترین عملکرد هم در بخش حمل‌ونقل و مسکن در سطح کشور داشته‌اند. طرح جوانی جمعیت ادامه دارد و در نوبت‌های بعدی هم این برنامه را خواهیم داشت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، محمدعلی زهره‌ای، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در آیین واگذاری ۱۳۱۳ قطعه زمینِ مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت که در قالب پویش خانواده مهدوی در سالن همایش‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه مسکن، علاوه بر طرح جوانی جمعیت، طرح نهضت ملی مسکن برای کسانی که تاکنون صاحب مسکن نشده‌اند، هم داریم.

 زهره‌ای ادامه داد: در بحث راه‌ها باید نقاط ضعف را برطرف کنیم و فضای مناسب حمل‌ونقل را در سراسر کشور ایجاد کنیم تا باعث شود هم مردم لذت ببرند و هم از حوادث جلوگیری کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: طرح جوانی جمعیت ادامه دارد و در نوبت‌های بعدی هم این برنامه را خواهیم داشت؛ از مهندس شبانی درخواست کرده‌ام که این طرح را در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان تکمیل کنند و برای همه کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، اقدامات لازم صورت گیرد.

 وی در پایان نیز اظهار کرد: خیران در مجموعه اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان زحمت زیادی کشیده‌اند، هم در حوزه راه و هم در حوزه مسکن و بهترین عملکرد در سطح کشور هم در بخش حمل‌ونقل و مسکن داشته‌اند.