شناسهٔ خبر: 159464 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به‌منظور تسهیل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات؛

تمهیدات لازم برای بازنگه‌داشتن راه‌های استان قزوین اندیشیده شده است

شورای راهداری قزوین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش برف و کاهش دمای هوا در روزهای آینده تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده تا هیچ راه روستایی در روز انتخابات بسته نشود و دست اندرکاران برگزاری انتخابات بتوانند نسبت به اخذ رای و جمع آوری و انتقال آرای مردم اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی در جلسه اضطراری شورای راهداری که در آستانه انتخابات یازدهم اسفند به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای راهداری زمستانی در بارندگی پیش رو برگزار شد بر آماده باش کامل نیروهای راهداری و آماده سازی ماشین آلات در  این سه روز تاکید کرد و گفت: سامانه بارشی پیش رو از نظر جغرافیایی گستره بیشتری از سامانه قبلی دارد و بخش‌های بیشتری از استان را در بر می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ازچندروز گذشته پیش‌بینی های لازم برای ارائه خدمات راهداری زمستانی انجام شده و تیم‌های راهداری در آماده باش کامل قرار دارند.

به گفته حق‌لطفی با توجه به تداوم بارش برف و کاهش دمای هوا در روزهای آینده، تلاش می‌شود هیچ راهی در استان مسدود نشود و راه‌های روستایی مسدود نیز هرچه سریع‌تر بازگشایی شوند.

وی گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات و تسهیل مشارکت مردم حتی در دورترین مناطق استان و در جهت تامین ماشین‌آلات برای باز نگه داشتن راه‌های ضمن استفاده بهینه از تمام ماشین‌آلات راهداری طی مکاتبات با فرمانداری‌ها، از ظرفیت ماشین‌آلات دهیاری‌ها و شهرداری‌ها هم استفاده خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان هم که با حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار شد تمام موارد و تمهیدات لازم جهت مدیریت راه‌ها در روزهای منتهی به انتخابات طرح شد.