شناسهٔ خبر: 159478 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط مدیرکل دفتر درآمد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور؛

فرآیندهای درآمدی و اقدامات انجام شده در کمیته درآمد اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد بررسی شد

کمیته درآمد یزد مدیرکل دفتر درآمد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سفر یک روزه خود به استان یزد فرآیندهای درآمدی و اقدامات انجام شده در راستای حفظ، افزایش و پایداری درآمدهای موجود اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، حمیده دهقانی در حاشیه سفر خود به استان یزد اظهار کرد: در راستای نظارت بر فرآیندهای درآمدی سازمان و انجام بازدیدهای دوره‌ای از استان‌ها، امروز ضمن شرکت در کمیته درآمد اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، فرآیندهای درآمدی و واقعی سازی درآمدهای سازمان با توجه به اهمیت ویژه‌ای که دارد مورد بررسی قرار گرفت که در این زمینه اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

دهقانی خاطرنشان کرد: در کمیته درآمد سایر حوزه‌های درآمدی، اقدامات، نظارت‌ها و کنترل‌هایی که تاکنون انجام شده بود، مطرح و مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

مدیرکل دفتر درآمد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور افزود: در ادامه این نشست رویکرد دفتر درآمد در راستای واقعی سازی، حفظ، افزایش و پایداری درآمدهای موجود بررسی و به اطلاع اعضا رسید.