شناسهٔ خبر: 159502 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران:

۵۶۰۰ پروژه زیربنایی، روبنایی و توانمندسازی در بافت‌های ناکارآمد شهری اجرا شد

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآَفرینی شهری ایران از اجرای بیش از پنج هزار و ۶۰۰ پروژه زیربنایی، روبنایی و توانمندسازی در بافت‌های ناکارآمد شهری توسط آن شرکت و همچنین دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی شهری پایدار، خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست با کارکنان شرکت با بیان اینکه هدف اصلی خدمت و تلاش در حوزه بازآفرینی شهری در حقیقت حفظ جان انسان‌ها و شهروندان است که دغدغه سقف بالای سرشان در محلات بافت‌های فرسوده به شمار می‌آید، گفت: کارکنان شرکت بازآفرینی شهری ایران باید راهنمایان و مبلغان بازآفرینی شهری باشند و هر کارشناس در شرکت باید یک رسانه باشد.

 صدور ۲۳۰ هزار پروانه نوسازی در بافت‌های ناکارآمد

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با اشاره به اینکه بیش از ۲۳۰ هزار پروانه نوسازی در محلات بازآفرینی شهری صادر شده است، گفت: دستاوردها، اقدامات و عملکرد در حوزه بازآفرینی شهری باید اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی شود.

انجام ۱۸۱۵ پروژه زیربنایی و روبنایی در بافت‌های ناکارآمد توسط شرکت بازآفرینی شهری

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار کیلومتر طول از معابر خاکی در محلات هدف بازآفرینی شهری آسفالت شده است، اظهارکرد: از ابتدای تشکیل شرکت تاکنون ۱۸۱۵ پروژه زیربنایی و روبنایی توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران مستقیماً در قالب اقدام تشویقی و منابع اهرمی شامل ۲۷۷ پروژه آموزشی و فرهنگی، ۷۲ پروژه بهداشتی و درمانی، ۸۰ پروژه پارک و فضای سبز، ۱۶ پروژه نیروی انتظامی، ۶۲۴ پروژه زیربنایی و معابر، ۹۲ پروژه ورزشی و... در بافت‌های ناکارآمد شهری به انجام رسانده است.

 انجام ۳۸۷۵ پروژه خدمات زیربنایی و روبنایی سایر دستگاه‌ها در بافت‌های ناکارآمد

وی افزود: با پیگیری شرکت بازآفرینی شهری ایران به‌عنوان دبیرخانه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار، بیش از ۳۸۷۵ پروژه‌های تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی و فعالیت‌های توانمندسازی توسط سایر دستگاه‌های عضو ستاد ملی به انجام رسیده است و ساکنان این محلات از مواهب این پروژه‌ها و اقدامات بهره‌مند شده‌اند.