شناسهٔ خبر: 159541 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

مانور نظارت بر عرضه بلیت اتوبوس برون شهری در زنجان برگزار شد

راهداری زنجان سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مانوری به منظور کنترل بلیت و مسافر و تطابق با صورت وضعیت صادره و الزام به رعایت قوانین در مدت زمان ۵ روز اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان)، غلامرضا کرمی، سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از برگزاری مانور نظارت جهت کنترل عرضه بلیت ناوگان اتوبوس به مدت پنج روز خبر داد و گفت: این مانور در آستانه فرارسیدن سفرهای نوروزی و به منظور کنترل بلیت و مسافر و تطابق با صورت وضعیت صادره و الزام به رعایت قوانین اجرا شد.

وی گفت: در قالب این مانور ضمن بررسی صورت وضعیت صادره و مقایسه با فروش بلیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر، ایمنی ناوگان و تجهیزات و همچنین نحوه نظارت مدیران فنی بر عملکرد اتوبوس‌ها هم مورد کنترل و بررسی قرار گرفت.

کرمی بیان داشت: ۱۱۴ ناوگان اتوبوس در ۳ شهرستان ابهر،خدابنده و زنجان بررسی و هرگونه تخلف در این بخش با جدیت در کمیسیون‌های ویژه حمل و نقل مورد رسیدگی و برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه از وجود ۱۳۰ ناوگان اتوبوس و ۴ ترمینال در سطح استان خبر داد و افزود: ارائه خدمات و ایجاد زیرساخت‌ها در این زمینه بر عهده شهرداری بوده و ما به عنوان بهره‌بردار همکاری داریم.