شناسهٔ خبر: 159563 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از معاون راهداری خوزستان

مرتضی بهداروندی معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اهدای لوح، از تلاش های مرتضی بهداروندی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اهدای لوح، از تلاش های مرتضی بهداروندی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تقدیر کرد.

در متن لوح تقدیر معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آمده است: بدون تردید امروز مسیر پیشرفت و توسعه در عرصه های مختلف مبتنی بر وظیفه شناسی، وجدان بیدار، مسئولیت پذیری توأم با اراده پاک خدمتگذاران دلوز برای عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و عشق خدمت به مردن این مرز و بوم رقم می خورد.

از جنابعالی و همکاران حوزه معاونت راهداری اداره کل که با شایستگی و مسئولیت پذیری در جهت دستیابی به اهداف و برنامه های سازمان به ویژه تکمیل تعهدات رفع و اصلاح نقاط پر تصادف مصوب ۱۴۰۱ و ارتقاء ایمنی راهها، خدمت شایسته ای در کارنامه خود به ثبت رسانده اید، تقدیر و تشکر نموده و به پاس زحمات ارزشمند و تعهد حرفه ای که سرلوحه کار خود قرارداده اید، با اهداء این لوح قدردانی می گردد. امید است در پرتو الطاف بیکران در عرصه های مختلف اجتماعی و شغلی و تلاش در جهت نیل به اهداف سازمان و سربلندی ایران اسلامی، بیش از پیش موفق و سربلند باشید.