شناسهٔ خبر: 159564 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان برای حضور در پای صندوق‌های رأی

محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در پیامی، مردم را به حضور حداکثری و پرشور در انتخابات سیاسی پیش رو دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، در پیام محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان آمده است:

انتخابات به عنوان نماد حرکت اسلامی در کشور ما، بسیار حائز اهمیت است و می تواند نمودار اقتداری برای کشور باشد و ملت و نظام اجرایی کشور را در مقابله‌ با چالش ‌های گوناگون جهانی، از گذشته مستحکم‌ تر کند.

در  برهه حساس کنونی موضوعی مهم تر از مشارکت در انتخابات که دو نهاد مجلس قانونگذاری و نهاد خبرگان رهبری با رأی مستقیم مردم ساماندهی می ‌شود، نیست. انتخابات به عنوان یک نماد کلان و اصیل در حوزه جمهوریت مهم ترین ابزار تصمیم ساز در یک نظام اسلامی محسوب می شود و هر گونه غفلت و یا بی اهمیتی نسبت به این مسئله حیاتی می تواند کشور را از ریل پیشرفت و ترقی نگاه داشته و به عقب برگرداند.

انتخابات عرصه ‌ای برای نمایش قدرت نظام در برابر استکبار جهانی است و همه ما باید با اعتقاد کامل در این زمینه حاضر شویم و برای برگزاری انتخاباتی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

برگزاری پرشور انتخابات، فرصتی برای تبلور اراده ملی و مظهر پویای، بالندگی و اقتدار ملت همیشه سربلند ایران است ؛ امیدوارم با شرکت در این انتخابات، با انتخابی درست و اصلح و در پاسخ به فراخوان جهاد سیاسی و اجتماعی مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری را در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ایران و تعیین سرنوشت ملی رقم بزنیم.