شناسهٔ خبر: 159581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد:

سومین جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی سفرهای نوروزی ۱۴۰۳

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر کشور و اولین جلسه هماهنگی با استان ها، با دستورکار سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ در ماه مبارک رمضان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر کشور به ریاست سردار کمال الدین هادیانفر، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و با حضور وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بصورت مجازی در سالن جلسات شهید زین العابدین زاهد مقدم تشکیل شد.

در این جلسه  مواردی همچون سیاست های کلی  وزارت راه و شهرسازی در حوزه های حمل و نقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی، تامین رفاه و آسایش مسافرین نوروزی، شیوه‌های تسهیل در دسترسی به ناوگان عمومی، تردد و تامین آسایش خودروهای شخصی از حیث کیفیت سفر، تامین سوخت، ایمنی سفر، آشنایی با فرهنگ ها و... و. مطرح شد.  

گفتنی است؛ در این جلسه داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نکاتی را در ۴ محور ریلی با موضوع تامین و برنامه ریزی بالاترین ظرفیت‌ها، هوایی با موضوع پیش بینی انباشت بازگشت مسافران، جاده ای با موضوع تامین بنزین سوپر و اختصاص و اطلاع رسانی جایگاه ها در کریدورهای ورودی و خروجی و مدیریت سفر از مبدا با کمک سامانه های آگاهی رسانی پیامکی بیان کرد.