شناسهٔ خبر: 159588 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حکم رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی؛

سرپرست دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در استان اصفهان منصوب شد

آرش کریمی - اصفهان در حکمی از سوی رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی؛ آرش کریمی به عنوان سرپرست دفتر منطقه‌ای این مرکز در استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محمدمهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، طی حکمی "آرش کریمی" را به سمتِ سرپرست دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در استان اصفهان منصوب کرد.  

در متن این حکم ضمن اشاره به تجربه و تخصص سرپرست تازه منصوب شده، خطاب به وی آمده است: امید است با توکل به پروردگار متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در هماهنگی کامل با معاون تحقیقات و فناوری در پیشبرد اهداف مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی موفق و مؤید باشید.  

گفتنی است: گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی در زمینه‌های ساختمان، معماری، شهرسازی و حمل و نقل، بهبود کیفیت در حوزه‌های حمل و نقل، گسترش فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف انرژی در حوزه مسکن، افزایش کیفیت ساخت و ساز از طریق پیاده‌سازی هر چه بیشتر مجموعه مقررات ملی ساختمان و نیز ایجاد پل ارتباطی بین وزارت راه و شهرسازی و اساتید و پژوهشگران دانشگاهی، از جمله اهداف تأسیس دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در استان اصفهان بوده است.