شناسهٔ خبر: 159646 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در آستانه انتخابات

بیانیه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در آستانه انتخابات با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم به ویژه خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری (۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲) دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی) محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با صدور بیانیه‌ای از خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای، انجمن های صنفی حمل و نقل، پیمانکاران و مشاوران دعوت کرد تا در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، حضور پرشور و مشارکت حداکثری داشته باشند. 

در این بیانیه آمده است؛ 

انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی خود قرار داده اند و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

11 اسفند امسال، روز تجدید عهد با شهیدان والامقام انقلاب اسلامی در پای صندوق‏ های رأی است و در این روز، مردم عزیز نشان می‌‏دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی، همچنان مصمم، با نشاط و متحدند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» تاکید فرموده ‏اند، انتخابات را با «حضور حداکثری» به صحنه دیگری از مقاومت و پایداری در برابر دشمنان کینه ‏توز، تبدیل می‌‏کنند.

بی‌تردید حضور حداکثری و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز جمعه، حماسه شگفتی‌ساز دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی و ایران عزیز خلق خواهد کرد.

خانواده بزرگ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، تشکل های صنفی حمل و نقل، پیمانکاران و مشاوران به همراه ملت شریف، نجیب، پیشرو و انقلابی استان در لبیک به ندای رهبر عزیزمان همچون گذشته با حضور پرشور و حداکثری پای صندوق های رای، حماسه بزرگ دیگری پدید خواهد کرد و موجب ناامیدی ‌دشمن ‌و شکست پروژه‌های آنان خواهد شد.