شناسهٔ خبر: 159647 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل:

نمایشگاه دستاوردهای راه و شهرسازی استان اردبیل در دولت سیزدهم برگزار شد

نمایشگاه دستاوردهای راه و شهرسازی استان اردبیل در دولت سیزدهم برگزار شد رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، فریدون حسینی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای راه و شهرسازی استان اردبیل دردولت سیزدهم در بهمن و اسفند ماه سالجاری فرصت خوب و مغتنمی در راستای انعکاس عملکرد و اقدامات وسیع و گسترده انجام گرفته در استان اردبیل بود.

وی گفت: در راستای اطلاع رسانی مستمر و تبیین اثر بخش اقدامات دولت سیزدهم، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل با شعار "اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تبیین دستاوردها" اقدام به برگزاری این نمایشگاه با عنوان "۹۲۲روز خدمت ماندگار دولت سیزدهم" از تاریخ ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ تا ۲۲ بهمن سالجاری نمود.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: کارهای انجام گرفته از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در دو حوزه بسیار مهم و راهبردی ساخت مسکن حمایتی و ساخت و توسعه بزرگراهها و راههای اصلی در استان اردبیل چشمگیر است.

حسینی گفت: بحمدالله با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تزریق اعتبارات، سراسر استان اردبیل به کارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی تبدیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت ایام دهه مبارک فجر از تاریخ ۲۱ بهمن آغاز و تا روز ۸ اسفند در طبقه همکف اداره کل در معرض بازدید قرار گرفت.

حسینی در پایان ضمن قدردانی از اهتمام و حمایت های مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جهت برپایی این نمایشگاه تاکید کرد: بنا به تاکیدات و فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اطلاع رسانی و جهاد تبیین باید سرلوحه کارها و در راس برنامه های دستگاههای اجرایی و خدمات رسان قرار بگیرد.